hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|هزینه ۱۰۴ میلیارد تومانی برای بهره‌برداری از فاز نخست شهرک خودرو

قم|هزینه ۱۰۴ میلیارد تومانی برای بهره‌برداری از فاز نخست شهرک خودرو

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از هزینه ۱۰۴ میلیارد تومانی برای بهره‌برداری از فاز نخست شهرک خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علیرضا مظفری با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان میادین میوه و تره‌بار، ساماندهی مشاغل شهری است، گفت: ساماندهی اصناف مختلف یکی از بخش‌های این مساله است؛ صنوف وابسته به خودرو در سطح شهر پراکندگی زیادی دارد و مزاحمت هم برای صاحبان صنف و عموم مردم دارد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به آماده‌سازی فضایی ۳۳ هکتاری برای احداث شهرک خودرویی با مشارکت بخش خصوصی، تصریح کرد: این قرارداد در دوره چهارم شورای اسلامی شهر به تصویب رسید و آغاز شد، ۶۷ درصد سهم آورده شریک و ۳۳ درصد سهم شهرداری در این پروژه است.

مظفری با تاکید بر اینکه در فاز نخست این پروژه ۱۸۸ واحد در اختیار مردم قرار گرفته است، گفت: ۱۰۰ واحد نیز در مرحله نازک‌کاری است و به زودی احداث آن نیز تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در پروژه شهرک خودرویی قم بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: این مجموعه شامل هزار و ۵۰۰ واحد صنفی است که به مرور به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: با استقبالی که کسبه نشان‌ داده‌اند امیدواریم مردم هم استقبال داشته باشند و بخشی از ترافیک و مشکلات شهری ناشی از صنوف مزاحم را کم کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد